Nissan GTR Oprava/údržba Stage 1 •624Hp/ 769Nm

Zákazník, ktorému sme robili servis prevodovky na Chevrolet Camaro SS 6.2 V8 r.v 2016 si konečne kúpil poriadne auto Nissan GTR :DDD

… Zákazník nás navštívil s problémom: svietia kontrolky – ABS, VDC OFF, kontrolka trakcie a píše abs malfunction… so zákazníkom sme si dali krátku debatu, keďže tieto autá poznáme veľmi dobre. Nasledovala otázka „nepočuť náhodou zospodu auta také rachotenie keď stojíš?“ odpoveď, áno… aha, ok, bellhousing:D… atď… atď… Po cca 30 minútovej debate nasledoval STAGE 1
…. Na GTR sme si ešte spravili skúšobnú jazdu, kde sme spozorovali, že kotúče do zákrut „praskajú“, je to podobný zvuk ako u homokinetického kĺbu, keď je KO… pri silnejšom brzdení kopú do volantu…

– Čo sa týka ABS je to celkom častý problém u GTR s actuatorom ABS, ktorý vieme dodať repasovaný so zárukou za polovičnú cenu
– Ďalším slabým článkom GTR je bellhousing, kde opotrebením ložísk os uloženia kardanu, začne mať veľkú vôľu. Príznaky: – klepotavý zvuk od stredu vozidla. Keďže automobilka s týmto problémom bojuje od začiatku modelu GTR r35, tak prešiel tento bellhousing už niekoľkými úpravami od výroby, avšak tento problém sa iba oddialil, no nevyriešil…(Vlastná skúsenosť) Kde položka nového bellhousing je niekde okolo 1800eur+, dokážeme dodať repasovný, ktorý má kovanú vložku, dokáže vydržať cez 1000kw a NM.

– zákazníkovi sme urobili aj menšiu údržbu: výmena komplet kvapalín servo, chladiaca zmes, kde sme zamenil olej v motore za inú viskozitu, olej v diferenciáloch za závodný olej od Motulu, ktorý poskytuje lepšiu odolnosť olejového filmu aj pri vysokých teplotách okolo 140°C (hlavne to pomôže prednému diferenciálu, ktorý je strašne malý a má aj malú náplň) Samozrejme sme urobili aj geometriu, keďže celý motor bol von. Sviečky, ktoré vyzerajú, že neboli menené od výroby + nastavenie správneho odtrhu elektródy na sviečkach. Závodnú brzdovú kvapalinu Motul 660 Veľmi vysoký suchý bod varu 325°C / 617°F a mokrý bod varu 204°C / 400°F, ktorá je špeciálne navrhnutá odolať extrémnym teplotám. Náplň klimatizácie + doplnenie oleja do kompresora klimatizácie, kontrola oleja v prevodovke. Zákazník sa pravdepodobne ešte zastaví v zime na úpravu prevodovky, keďže tieto GTR, ako všetci vieme nemali veľmi šťastné prevodovky. Výmena predných kotúčov za DBA a platničky Ferodo racing.

STAGE 1
Úprava stage 1 znamená v podstate čo najmenší možný zásah do sústavy motora, kde sa využíva najväčší potenciál seriových dielov (pôvodné piesty, ojnice, vačky, turba, atď)… S čo najmenším rizikom poškodenia a čo najlepším výsledkom. Sériové turba pri stage 1 v maximálnom výkone pri najsilnejšej mape street race idú v podstate na maximálny výkon. V úprave Stage1 Vám poskytneme 3-4mapy, ktoré si viete prepínať aj počas jazdy, či už cez menu na volante, pomocou tlačidiel alebo cez Váš Iphone/Android pomocou komunikačného modulu ECUTEK BT. Tak isto množstvo funkcií ako vyčítanie/mazanie DTC chýb, kódovanie TPMS snímačov, performance analýzer, kde si viete zmerať maximálne zrýchlenie napr 0-100, maximálnu rýchlosť sprint na 400m atď… Nastavenie otáčok Launch control, komunikácia s vozidlom, dáta list,zmrazené dáta a spustenie množstva zaujímavých funkcií,ktoré Vám vieme aktivovať pri zmene software ako GODZILLA MOD V polohe neutrál pri pridaní plynu a stlačení tlačidlá na volante Vám auto odpáli krásne plamene. POP ON pri preradení na hor streľba z výfuku plamene

Stage 1 Potrebné diely:
• 1.Intake 76mm + filters / sada priameho sania+športové filtre
• 2. ASNU-Bosch Injectors ASNU (1050ccm) / vstrekovače
• 3. EcuTek BT interface / BT komunikační modul
• 4. ECU EcuTEK ECM licence / licence riadiacej jednotky motoru/prevodovky
• 5. Dyno Superflow 4WD 2/ meranie výkonu na valcovej brzde
• 6. TPR-RM-MAP Engine mapping (620PS+) /3 maps mapovanie výkonu motoru
• 7. Exhaust systém /sústava výfukového potrubia od turba-katalyzátor-Ypipe až po koncovky výfuku
• 8. BOV´s valve kit / blow off ventily
• 9. Inlet pipes / platí iba pre modely GTR do roku 2011-2/Nasávacie potrubie turba/malý priemer potrubia

• 1. 95 oct, Economy mode 562Hp / 658Nm, low boost GODZILLA MOD,POP ON MOD,
• 2. 100 oct, Daily use mode 593Hp / 718Nm,
• 3. 100oct, StreetRace mode 624Hp/ 769Nm,

Tak isto ako sa upravoval software v motore tak isto sa upravoval aj v prevodovke. Trochu rýchlejšie radenie, miernejšie podradzovanie s „medzi plynom“, inicializácia spojkových lamiel v prevodovke GR6.

Auto sme zákazníkovi odovzdali večer o 17:00 a v noci nám prišla správa: „Masaker ako to ide!!!! Noooo na motorke tento rok toho asi veľa nenajazdím, tým som asi povedal všetko… Neskutočné, ako to ide, očakával som, že to bude lepšie, že to pôjde lepšie, ale tak toto som naozaj nečakal!!! Prekvapenie v tom najpozitívnejšom slova zmysle! Vďaka!!! Ideme už konečne s dcérou spať…. Musí ísť ráno do škôlky…. a otec do roboty“

+pripájame recenziu od zakaznika…
„Julius Karaffa odporúča stránku Japanese Customs JAPANservis.sk.
14. mája o 12:29 ·
V dnešnej dobe keď na každom rohu si nejaký kutil otvorí dielničku alebo garáž a len vymieňa náhradné diely v autách a v značkových servisoch robia manažéri namiesto mechanikov tak to je ozaj výzva nájsť poriadny servis. Najmä ak už má človek hodne skúseností a hlavne negatívnych so zručnými a zaručenými mechanikmi. Ak je niekto na pochybách či Japan servis v Poprade je to pravé miesto pre jeho auto alebo nie tak môže byť kľudný v Japan servise sa autám rozumejú na TOP úrovni. Či chceš auto opraviť alebo upraviť, keď máš auto exotické a nevieš kde by si mal servisovať. Máš problém s prevodovkou či s motorom alebo mal si búračku a je ti ľúto odpísať svoje auto tak si na správnom mieste. S chalanmi mám len pozitívne skúsenosti či už menili olej v prevodovke na mojom predchádzajúcom aute alebo stým ako opravili a upravili moje súčasné auto Nissan GTR z roku 2010.
Mám rád rýchlosť. Rýchle autá a motorky. Ten adrenalín pri rýchlej jazde.
Kúpil som si jazdené GTR-ko. Už pri kúpe tam svietila chyba a aj predávajúci mi oznámil že je „vadný motorček abs“. Niečo som o tých autách prečítal aj pozrel zopár videí. Auto ma chytilo pri skúšobnej jazde aj napriek tej chybe. Tak som ho kúpil. V Japan servise som už bol predtým tak som vedel kde mám hľadať odborníka. Auto som doniesol v dohodnutý deň. Porozprával som sa majiteľom dielne ktorý sa do aut a aj do GTR-ka vyzná aj z vlastných skúseností. Odhalili sme ešte len pri odovzdávaní auta ďalší problém na bell housingu prevodovky takže to išlo tiež na výmenu. Medzi rečou spomenul možnosť úpravy STAGE 1. Že by sa nejaké komponenty vymenili a auto by bolo ako vymenené čo sa týka jazdných vlastností motora a prevodovky že by to bolo úplne iné auto. Ide tam aj o úpravu výkonu. /Japan servis asi doplní detaily nech tu nepíšem nezmysly/ Auto išlo aj predtým dobre ale stále mi to vŕtalo hlavou keďže mi tam niečo chýbalo ku tomu aby ten pôžitok z jazdy bol ten pravý. Tak sme sa telefonicky a emailovou komunikáciou dohodli na tej úprave. Počas toho ako som čakal na auto som dostával priebežne informácie ako to ide či už telefonicky alebo som to mohol sledovať s storkách na instagrame alebo na facebooku. Keď prišiel deň D prišiel som do servisu. Bola mi ukázaná komplet fotodokumentácia z opravy aj z úpravy. A potom to prišlo. Skúšobná jazda. Niečo neskutočné čo dokázali urobiť už z aj tak premakanej techniky akým GTR-ko bezpochyby je. Auto posunuly minimálne o tri levely vyššie. Keď som sním došiel domov a uvidel v garáži vedľa auta moju Yamahu R1 tak prvý pocit bol ten že tento rok si na motorke veľa nenajazdím. Odniesol som im skvelé auto s chybou. Dostal som nazad SKVOST vo svojej kategórii ktorý môže vyzvať na „súboj“ aj superšporty. Dobrá práca. Ďakujem Japan servis. Ste TOPKA

Sme šťastní ak Vám môžeme splniť Vaše sny!!!

https://www.facebook.com/media/set/?vanity=JapaneseCustoms&set=a.4382557391763679