Servis prevodoviek

Kompletný servis a repas pre automatické, manuálne, hybridné a robotizované prevodovky. Výmena /preplach oleja v automatickej prevodovke pomocou plne automatizovaného pristroja MOTUL EVO…

Ponúkame kompletný servis a repas pre automatické, manuálne, hybridné a robotizované prevodovky.
Ak máte auto s automatickou prevodovkou, netreba veriť fámam, že v nej nemusíte meniť olej a podobne.

Japanservis.sk sa stal značkovým partnerom celosvetovej kvalitnej značky MOTUL, realizujeme profesionálny kompletný program údržby automatických prevodoviek osobných automobilov pod ochrannou značkou MOTUL EVO pomocou plne automatizovaných prístrojov motul, ktoré sú prepojené s vašou prevodovkou cez špeciálne presne určené vyvinuté prípravky.
Pomôžeme Vám vziať životnosť automatickej prevodovky do svojich rúk a zabezpečiť jej profesionálnu údržbu a dlhodobú prevádzku.
Na zistenie aktuálneho stavu prevodovky používame osvedčené postupy a po zistení aktuálneho stavu prevodovky a prevodového oleja vám doporučíme optimálnu údržbu.
Na výmenu prevodového oleja naša spoločnosť používa plne automatizovaný prístroj, ktorý možno použiť pre automatické prevodovky rôznych typov a výrobcov. Prístroj bol vyvíjaný a navrhnutý v spolupráci s pracovníkmi firmy Motul. Prístroj možno využiť pre preplach automatickej prevodovky, výmenu oleja alebo doplnenie oleja do prevodovky. Prístroj má dve elektronické váhy, olejový filter s magnetom a vlastnú databazu vozidiel ,tlaciaren specialne jedinecne pripravky na pripojenie kazdej automatickej prevodovky plus niekolko funkcii udrzby.
Cítite na automatickej prevodovke ťažšie radenie prevodov, trhanie vozidla pri parkovaní, zastavovaní na križovatke, oneskorené radenie či vibrácie pri zaťažení? Väčšinou ide o signály, ktoré nemôžete ignorovať. V opačnom prípade riskujete v budúcnosti problémy, a veľké náklady spojené s opravou alebo výmenou automatickej prevodovky.
Najčastejšou príčinou poruchy automatickej prevodovky je opotrebovaný olej.
Akýkoľvek olej stráca časom a používaním svoje vlastnosti, stáva sa opotrebovaným a nevhodným na ďalšie používanie. Keď nastane opotrebovanie oleja, je potrebné ho vymeniť, pretože už neslúži tak ako by mal.
Olej v motore je menený v pravidelných intervaloch a užívatelia motorových vozidiel sa nad týmto faktom vôbec nepozastavujú. Na rozdiel od toho výmena oleja v automatickej prevodovke ešte stále vyvoláva značné diskusie a polemiky. Avšak pri bližšom pohľade na konštrukciu automatickej prevodovky vidíme, že je neporovnateľne viac citlivejšia na kvalitu a čistotu oleja než motor, pretože olej v nej hrá veľmi dôležitú úlohu.
Slúži na mazanie, chladenie, hydromenič ho využíva na prenos celkového krútiaceho momentu a výkonu motora (hrubá sila), v hydrorozvádzači je využívaný na ovládanie preraďovania rýchlostných stupňov (jemná mechanika) a stláčanie spojkových skupín.
Prevádzkou vozidla sa v oleji uvoľňuje oter z lamiel a ložísk automatickej prevodovky a zároveň sa mení jeho tepelná stabilita. Skĺbiť takto rozdielne funkcie do jedného oleja je náročné a následkom toho je olej v automatickej prevodovke extrémne zaťažovaný. Z uvedeného vyplýva, že ak príde k jeho opotrebovaniu a tento olej už stratil požadované vlastnosti, má to dopad na fungovanie celej automatickej prevodovky.
Pretože akákoľvek zmena vlastností prevodového oleja, ovplyvňuje prácu automatickej prevodovky ako celku.

NOVINKY Z DIELNE